Σήμερα το πρωί δεκάδες κυνηγοί και ψαράδες συγκεντρώθηκαν στην Πλατεία Μιαούλη Σύρου διαμαρτυρόμενοι για τα μέτρα κατά του κορωνοϊού, και αργότερα (11:45) κινήθηκαν προς το λιμάνι με σκοπό να κάνουν πιο εμφατική την αντίθεσή τους στο γεγονός πως η κυβέρνηση απαγορεύει το κυνήγι, αλλά και το ψάρεμα, χωρίς επιστημονική βάση, ενώ την ίδια στιγμή άλλες αθλητικές δραστηριότητες στην ύπαιθρο επιτρέπονται κανονικά. 

Οι κυνηγοί και οι ψαράδες του νησιού είναι σε αδιέξοδο κι ελπίζουν σύντομα η κατάσταση να αλλάξει.